Passa al contingut principal

Tricicle de la Z a la A



Una enciclopèdia enorme repleta de detalls deliciosos.

El primer llibre de Tricicle que resumeix la trajectòria de la cèlebre companyia teatral en petites dosis tan informatives com divertides. Des dels inicis de tres amics que volien menjar-se el món fins els veterans que continuen omplint teatres després de trenta-cinc anys. Una obra que barreja anècdotes, viatges, teories, dades, somnis, trucs teatrals i algun que altre petit fracàs que fa encara més brillants el seu triomf.

Una enciclopèdia espurnejant, gens retòrica, directa i carregada d'humor... però al mateix temps plena de reflexions que no ho semblen perquè ni són especulatives ni estan inflades d'afectació. Llegint-la en petites dosis, com es llegeixen els diccionaris per evitar els empatxos, un es fa una idea molt propera i completa de la personalitat dels seus components i de la seva impressionant trajectòria en el món de l'espectacle.

Una superguia Tricicle que atraparà els seus milers d'admiradors des de la primera (o l'última) entrada.


Podeu llegir la història de "Tricicle de la Z a la A" a l'ebiblio.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Onze de setembre: Diada Nacional de Catalunya 2023

  Vine a l'acte commemoratiu de I'Onze de Setembre a Sant Vicenç dels Horts. Comptarem amb l'Orfeó Vicentí i Som Cor del Centre Catòlic, la Coral El Llessamí de la Societat Cultural La Vicentina, i de forma presencial amb la Colla de Diables Àngels Diabòlics, la Colla de Geganters i Grallers i la Colla Castellera Carallots de Sant Vicenç dels Horts. També participarà l'atleta vicentina Raquel Parrado Romero, qui lliurarà la senyera a l'alcalde. Tot seguit es farà una ballada de sardanes. 🗓️ Dilluns 11 de setembre 🕛 12 h 📍 Plaça de la Vila ℹ️ www.svh.cat

Les millors frases de Mercè Rodoreda

"Una fugida de la realitat és, sempre, un encarament de l'escriptor amb la seva realitat més profunda."               Mercè Rodoreda

Dies de tardor

Paisatges de tardor