Passa al contingut principal

Paul Auster: "Bogeries de Brooklyn"

"He vingut a buscar un lloc tranquil per a morir". 

Així comença aquesta novel·la de relacions socials, senzilla, de gent corrent, de la vida i dels costums més quotidians dels habitants de Brooklyn.

Nathan Glass acaba de jubilar-se en una empresa d'assegurances, està travessant un divorci i s'està morint de càncer. Així afronta l'últim tram de la seva vida, amb serenitat. Allí es retroba amb Tom, un nebot que treballa en una llibreria pròxima a l'apartament que ha llogat. A partir d'aquest moment es produeix l'acostament amb altres membres de la família i, arriben nous amics del barri que formaran un nou univers amb els costums dels habitants, els restaurants i cafeteries on es reuneixen. 
Els viatges amb els nous amics, les histories d'amor, les converses i les preocupacions d'aquest grup de persones del tipus religiós, ideològic són substituïdes per la realitat de la vida, pels problemes entre els homes i les dones, el problema climàtic o del terrorisme. Un grup de persones que s'uneixen per a continuar vivint.

Una novel·la diferent a la Trilogia de Nova York que exhibeix riquesa d'estil, innovadora i agradable a cau d'orella, ambientada a Brooklyn, on s’explica la història d'un grup de persones senzilles, sense glamour, i els seus esdeveniments quotidians.

Trobareu la novel·la de Bogeries de Brooklyn de Paul Auster a l’eBiblio.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Onze de setembre: Diada Nacional de Catalunya 2023

  Vine a l'acte commemoratiu de I'Onze de Setembre a Sant Vicenç dels Horts. Comptarem amb l'Orfeó Vicentí i Som Cor del Centre Catòlic, la Coral El Llessamí de la Societat Cultural La Vicentina, i de forma presencial amb la Colla de Diables Àngels Diabòlics, la Colla de Geganters i Grallers i la Colla Castellera Carallots de Sant Vicenç dels Horts. També participarà l'atleta vicentina Raquel Parrado Romero, qui lliurarà la senyera a l'alcalde. Tot seguit es farà una ballada de sardanes. 🗓️ Dilluns 11 de setembre 🕛 12 h 📍 Plaça de la Vila ℹ️ www.svh.cat

Les millors frases de Mercè Rodoreda

"Una fugida de la realitat és, sempre, un encarament de l'escriptor amb la seva realitat més profunda."               Mercè Rodoreda

Dies de tardor

Paisatges de tardor