Passa al contingut principal

Si els morts no resuciten de Phillip Kerr

Si els morts no ressusciten és un llibre pels amants del gènere negre. Bernie Gunther, és un cínic però sensible expolicia, que ha abandonat la Kripo, la Policia Criminal alemanya, i treballa a un hotel. Allà coneix la periodista nord-americana Noreen Charalambides, amb qui començarà una aventura amorosa alhora que investiguen una complexa trama que involucra tant a les altes esferes del nazisme com al crim organitzat dels Estats Units.

Quan Noreen és obligada a tornar al seu país, Gunther la veurà desaparèixer de la seva vida. Per sempre? No, només fins que es retrobin vint anys més tard a l'Havana de Batista.

Philip Kerr, escriptor escocès, és una de les figures més importants en la literatura policial actual, sobretot gràcies a la seva trilogia Berlín, tot i que també ha escrit llibres per a nens. L'obra que recomanem és una novel·la que va guanyar el Premi Novel Negra RBA, 2009.  

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Onze de setembre: Diada Nacional de Catalunya 2023

  Vine a l'acte commemoratiu de I'Onze de Setembre a Sant Vicenç dels Horts. Comptarem amb l'Orfeó Vicentí i Som Cor del Centre Catòlic, la Coral El Llessamí de la Societat Cultural La Vicentina, i de forma presencial amb la Colla de Diables Àngels Diabòlics, la Colla de Geganters i Grallers i la Colla Castellera Carallots de Sant Vicenç dels Horts. També participarà l'atleta vicentina Raquel Parrado Romero, qui lliurarà la senyera a l'alcalde. Tot seguit es farà una ballada de sardanes. 🗓️ Dilluns 11 de setembre 🕛 12 h 📍 Plaça de la Vila ℹ️ www.svh.cat

Les millors frases de Mercè Rodoreda

"Una fugida de la realitat és, sempre, un encarament de l'escriptor amb la seva realitat més profunda."               Mercè Rodoreda

Dies de tardor

Paisatges de tardor