Passa al contingut principal

Exposició: "Tot és en els llibres" de Teresa Pàmies

 

Aquesta exposició combina de manera visual i amena la vida i obra de l'escriptora, periodista i activista catalana Teresa Pàmies.

"Tot és en els llibres", deia sempre, i és ben cert que tota la seva trajectòria vital es troba recollida en la cinquantena d'obres que va escriure.

L'exposició està produïda per la Institució de les Lletres Catalanes, amb la col.laboració del Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya, l'Institut Català de les Dones i el Departament d'Educació.

Durant tot aquest mes a la sala d'actes de la nostra biblioteca.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Onze de setembre: Diada Nacional de Catalunya 2023

  Vine a l'acte commemoratiu de I'Onze de Setembre a Sant Vicenç dels Horts. Comptarem amb l'Orfeó Vicentí i Som Cor del Centre Catòlic, la Coral El Llessamí de la Societat Cultural La Vicentina, i de forma presencial amb la Colla de Diables Àngels Diabòlics, la Colla de Geganters i Grallers i la Colla Castellera Carallots de Sant Vicenç dels Horts. També participarà l'atleta vicentina Raquel Parrado Romero, qui lliurarà la senyera a l'alcalde. Tot seguit es farà una ballada de sardanes. 🗓️ Dilluns 11 de setembre 🕛 12 h 📍 Plaça de la Vila ℹ️ www.svh.cat

Les millors frases de Mercè Rodoreda

"Una fugida de la realitat és, sempre, un encarament de l'escriptor amb la seva realitat més profunda."               Mercè Rodoreda

Dies de tardor

Paisatges de tardor