Passa al contingut principal

Nova degustació de plats típics de quaresma a Sant Vicenç dels Horts

Com a preludi de la Setmana Santa, Sant Vicenç dels Horts aposta per la seva oferta gastronòmica i el producte de proximitat amb la cinquena edició de les receptes de Quaresma. Enguany, hi participen sis establiments locals: Pastisseria Muñoz, Cal Sagrià, La Taska, Crepediem, La Cuina d’en Toni i Restaurant Cal Mora. L’objectiu d’aquesta proposta és revalorar la cuina tradicional d’aquesta època de l’any i el producte de temporada del Parc Agrari del Baix Llobregat.

Del 6 de març al 18 d’abril, es podran degustar plats típics de Quaresma a cadascun dels sis restaurants que hi participen. A més, des del 9 de març fins al 13 d’abril, cuiners i cuineres d’aquests establiments elaboraran en directe les seves receptes de Quaresma al Mercat de Pagès, els dissabtes al matí a la plaça Narcís Lunes.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Onze de setembre: Diada Nacional de Catalunya 2023

  Vine a l'acte commemoratiu de I'Onze de Setembre a Sant Vicenç dels Horts. Comptarem amb l'Orfeó Vicentí i Som Cor del Centre Catòlic, la Coral El Llessamí de la Societat Cultural La Vicentina, i de forma presencial amb la Colla de Diables Àngels Diabòlics, la Colla de Geganters i Grallers i la Colla Castellera Carallots de Sant Vicenç dels Horts. També participarà l'atleta vicentina Raquel Parrado Romero, qui lliurarà la senyera a l'alcalde. Tot seguit es farà una ballada de sardanes. 🗓️ Dilluns 11 de setembre 🕛 12 h 📍 Plaça de la Vila ℹ️ www.svh.cat

Les millors frases de Mercè Rodoreda

"Una fugida de la realitat és, sempre, un encarament de l'escriptor amb la seva realitat més profunda."               Mercè Rodoreda

Dies de tardor

Paisatges de tardor