Salta al contingut principal

Club de lectura Prometeu

El club de lectura Prometeu del mes d'octubre sorgeix gràcies a la col.laboració de dues entitats. Una d'elles, la Institució de les Lletres Catalanes que amb el programa Lletres en Viu acosta els autors als clubs de lectura de les biblioteques i que, en aquest cas, ens durà la Sílvia Alcàntara, autora d'Olor de colònia, a una sortida literària amb visita inclosa al museu i la Colònia Vidal. La segona, el Club Excursionista de Sant Vicenç dels Horts (CESV) col.labora en aquesta ocasió amb la dinamització del comentari de l'obra a mans d'Elena Ferreiro, a la Biblioteca. 

Us anotem les dates ben clares de les dues activitats vinculades a la novel.la de la Sílvia Alcàntara perquè les agendeu:

        - Divendres 27 d'octubre a les 19 h a la Biblioteca, comentari del llibre.
        - Diumenge 29 d'octubre a les 8 h a la Plaça de la Vila,   sortida en bus per fer la ruta literària amb la Colònia Vidal.

Les inscripcions a la ruta literària estan ja obertes i les podeu fer a la seu del CESV, al primer pis de la Societat Vicentina, els dijous de 20 a 21 h.

Hi sou benvinguts/des!!





Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Les millors frases de Mercè Rodoreda

"Una fugida de la realitat és, sempre, un encarament de l'escriptor amb la seva realitat més profunda."               Mercè Rodoreda

Onze de setembre: Diada Nacional de Catalunya 2023

  Vine a l'acte commemoratiu de I'Onze de Setembre a Sant Vicenç dels Horts. Comptarem amb l'Orfeó Vicentí i Som Cor del Centre Catòlic, la Coral El Llessamí de la Societat Cultural La Vicentina, i de forma presencial amb la Colla de Diables Àngels Diabòlics, la Colla de Geganters i Grallers i la Colla Castellera Carallots de Sant Vicenç dels Horts. També participarà l'atleta vicentina Raquel Parrado Romero, qui lliurarà la senyera a l'alcalde. Tot seguit es farà una ballada de sardanes. 🗓️ Dilluns 11 de setembre 🕛 12 h 📍 Plaça de la Vila ℹ️ www.svh.cat

"Pep Guardiola. De Santpedor a la banqueta del Barça"

Les parets i les portalades de la placeta de Santpedor on va néixer Pep Guardiola conserven els tocs insistents d'aquell xicot escardalenc, inquiet i encantador que cada any demanava una pilota als Reis Mags. El futbol, des dels tres anys, és el joc exclusiu de dissabtes i estius, viscuts en la llibertat dels carrers, però a l'escola en Pep és aplicat i bon minyó. S'envolta sempre de gent més gran i ho xucla tot com una esponja. Quan deixa el poble per ingressar a la Masia del Barça , s'enyora una mica però aviat empeny el món amb peus i cames. Amb dinou anys salta a la gespa del Camp Nou i comença una carrera de futbolista que acaba a l'altra banda de l'Atlàntic. Tossut i llest, hàbil i autodidacte, obsessiu i perfeccionista, es fica al cap que serà entrenador. Coneix i admira Martí i Pol i Lluís Llach , però l'amistat amb David Trueba és còmplice i absoluta. No se sent símbol de res, ni l'eixorden els aplaudiments, perquè ensuma que els elogis d...