Passa al contingut principal

La última salida, de Federico Axat


Ted es rico y tiene una familia perfecta: una esposa y dos hijas adorables. Nadie podría imaginar el motivo que lo ha llevado a tomar la drástica decisión de quitarse la vida.
¿Quién maneja los hilos desde las sombras? A veces sólo podemos confiar en nosotros mismos. Y, en ocasiones, ni siquiera eso.
La última salida está disponible en la planta 2 de la biblioteca.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Dies de tardor

Paisatges de tardor

Bon Nadal

Bon cap de setmana!

Austria, paisatge natural

Àustria és la destinació ideal per a gaudir d'unes inoblidables vacances. La seva cultura, les seves ciutats, els seus meravellosos paisatges, la seva música i la seva gastronomia i hospitalitat, fan que els visitants guardin un imborrable record. És el paradís per a les famílies i per unes vacances tranquil.les: es pot esquiar en pistes interminables, fer senderisme, es poden visitar ciutats elegants, precioses, fer una escapada romàntica, acudir a concerts únics, etc. La major part del seu territori són muntanyes i turons, amb uns paisatges increïbles.