Passa al contingut principal

Cuina amb denominació d'origen

En Pep Nogué és un inquiet cuiner sense restaurant, sí, llegiu bé, sense restaurant. Aquesta voluntària situació combinada amb la seva gran passió: fer cervesa, recuperar productes i varietats perdudes, assessoraments a diversos hotels i restaurants, l'escriptura de llibres i d'articles o la simple i sempre agraïda pràctica de cuinar, li ha permès aprofundir en un munt d'aspectes relacionats amb la gastronomia fins a batejar-lo com a activista gastronòmic. 
Creativitat, imaginació, originalitat, il.lusió, passió, qualitat, arrelament al territori, comunicació... aquests i molts més són atributs que desprèn el Pep Nogué, un gastrònom de molta solera, un dels grans professionals de la cuina catalana.
Disponible a l'exposició "De l'hort a la biblioteca" (replà de la planta 1).

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Dies de tardor

Paisatges de tardor

Bon Nadal

Bon cap de setmana!

Austria, paisatge natural

Àustria és la destinació ideal per a gaudir d'unes inoblidables vacances. La seva cultura, les seves ciutats, els seus meravellosos paisatges, la seva música i la seva gastronomia i hospitalitat, fan que els visitants guardin un imborrable record. És el paradís per a les famílies i per unes vacances tranquil.les: es pot esquiar en pistes interminables, fer senderisme, es poden visitar ciutats elegants, precioses, fer una escapada romàntica, acudir a concerts únics, etc. La major part del seu territori són muntanyes i turons, amb uns paisatges increïbles.