Passa al contingut principal

La cuina de la salut

La cocina de la salud presenta, de la mà del millor cuiner del món i del cardiòleg de major reconeixement internacional, totes les claus, idees, consells i suggeriments per a una alimentació saludable a través d'una profunda reflexió sobre la relació que tenim amb el menjar.
El llibre mostra, en els seus diferents capítols, un recorregut al llarg d'un dia en la vida d'una família corrent, i tracta en apartats successius com haurien de ser l'esmorzar, la compra, la conservació dels aliments, la cocció, el menjar, etc.
Explica com diferents persones d'una mateixa família tenen necessitats dietètiques diferents, i que una dieta saludable no té per què estar renyida amb el gaudir dels aliments. La conclusió final és que no hi ha aliments dolents, sinó que la varietat i la moderació és el secret.
Teniu més informació a l'exposició de la planta 2 de la biblioteca.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Onze de setembre: Diada Nacional de Catalunya 2023

  Vine a l'acte commemoratiu de I'Onze de Setembre a Sant Vicenç dels Horts. Comptarem amb l'Orfeó Vicentí i Som Cor del Centre Catòlic, la Coral El Llessamí de la Societat Cultural La Vicentina, i de forma presencial amb la Colla de Diables Àngels Diabòlics, la Colla de Geganters i Grallers i la Colla Castellera Carallots de Sant Vicenç dels Horts. També participarà l'atleta vicentina Raquel Parrado Romero, qui lliurarà la senyera a l'alcalde. Tot seguit es farà una ballada de sardanes. 🗓️ Dilluns 11 de setembre 🕛 12 h 📍 Plaça de la Vila ℹ️ www.svh.cat

Les millors frases de Mercè Rodoreda

"Una fugida de la realitat és, sempre, un encarament de l'escriptor amb la seva realitat més profunda."               Mercè Rodoreda

Joan Margarit: "Poemes d'amor"

                                                                                                          Bona sort Sort hagi qui s'estimi aquest silenci de la paraula escrita i pugui haver una amiga amb els ulls color de fusta per envellir plegats. Només basarda per aquesta filla que mai no es farà gran, tresor i runa dels marbres de la vostra joventut. Ara, el fum de la pira és als teus ulls: sort tens, doncs, d'estimar-te aquest silenci de la paraula escrita i poder haver una amiga amb els ulls color de fusta per envellir plegats.                Joan Margarit (Poemes d'amor-2013)