Passa al contingut principal

Caroline Pessin: "Cuina en 2 hores per a tota la setmana"


L'autora del best seller del batch cooking, Caroline Pessin ens presenta un nou títol, "Cuina en 2 hores per a tota la setmana".

Dividit per estacions, i amb un ull sempre posat en el menjar de proximitat, per a cada setmana inclou:

• Una llista de la compra dividida per les seccions del supermercat.
• El menú complet per a tota la setmana.
• El pas a pas de les dues hores de cuina.
• El resultat dels plats i instruccions per a la seva conservació.
• Consells per a escalfar-los i emplatar-los en el moment que triïs.
En total, el llibre el completen:
• 16 menús setmanals amb més de 80 receptes equilibrades per a tota la família.
• Menús que privilegien els productes frescos de temporada.
• Una cuina sense sobrants ni desaprofitaments.


Podeu llegir aquest llibre de forma gratuïta a l'ebiblio.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Onze de setembre: Diada Nacional de Catalunya 2023

  Vine a l'acte commemoratiu de I'Onze de Setembre a Sant Vicenç dels Horts. Comptarem amb l'Orfeó Vicentí i Som Cor del Centre Catòlic, la Coral El Llessamí de la Societat Cultural La Vicentina, i de forma presencial amb la Colla de Diables Àngels Diabòlics, la Colla de Geganters i Grallers i la Colla Castellera Carallots de Sant Vicenç dels Horts. També participarà l'atleta vicentina Raquel Parrado Romero, qui lliurarà la senyera a l'alcalde. Tot seguit es farà una ballada de sardanes. 🗓️ Dilluns 11 de setembre 🕛 12 h 📍 Plaça de la Vila ℹ️ www.svh.cat

Les millors frases de Mercè Rodoreda

"Una fugida de la realitat és, sempre, un encarament de l'escriptor amb la seva realitat més profunda."               Mercè Rodoreda

Joan Margarit: "Poemes d'amor"

                                                                                                          Bona sort Sort hagi qui s'estimi aquest silenci de la paraula escrita i pugui haver una amiga amb els ulls color de fusta per envellir plegats. Només basarda per aquesta filla que mai no es farà gran, tresor i runa dels marbres de la vostra joventut. Ara, el fum de la pira és als teus ulls: sort tens, doncs, d'estimar-te aquest silenci de la paraula escrita i poder haver una amiga amb els ulls color de fusta per envellir plegats.                Joan Margarit (Poemes d'amor-2013)