Passa al contingut principal

Isabel-Clara Simó, Premi d'Honor de les Lletres Catalanes 2017

L'escriptora valenciana Isabel-Clara Simó ha guanyat el 49è Premi d'Honor de les Lletres Catalanes, que atorga cada any Òmnium Cultural a una persona que, per la seva obra literària o científica en llengua catalana, i per importància i exemplaritat de la seva tasca intel.lectual, hagi contribuït a la vida cultural dels Països Catalans. 
La guardonada recollirà el premi el 20 de febrer en un acte d'homenatge que tindrà lloc al Palau de la Música Catalana, amb l'objectiu de divulgar la seva obra i trajectòria. 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Onze de setembre: Diada Nacional de Catalunya 2023

  Vine a l'acte commemoratiu de I'Onze de Setembre a Sant Vicenç dels Horts. Comptarem amb l'Orfeó Vicentí i Som Cor del Centre Catòlic, la Coral El Llessamí de la Societat Cultural La Vicentina, i de forma presencial amb la Colla de Diables Àngels Diabòlics, la Colla de Geganters i Grallers i la Colla Castellera Carallots de Sant Vicenç dels Horts. També participarà l'atleta vicentina Raquel Parrado Romero, qui lliurarà la senyera a l'alcalde. Tot seguit es farà una ballada de sardanes. 🗓️ Dilluns 11 de setembre 🕛 12 h 📍 Plaça de la Vila ℹ️ www.svh.cat

Les millors frases de Mercè Rodoreda

"Una fugida de la realitat és, sempre, un encarament de l'escriptor amb la seva realitat més profunda."               Mercè Rodoreda

Dies de tardor

Paisatges de tardor