Salta al contingut principal

Setmana Bio: el plaer de conèixer l'alimentació ecològica


La Setmana Bio per a l’alimentació ecològica, que en l’edició 2019 se celebrarà del 19 al 27 d’octubre, és un esdeveniment que aplegarà tot un conjunt d’activitats arreu del territori català, amb l’objectiu comú de promocionar i donar a conèixer la producció i alimentació ecològiques entre la població. El programa d’activitats serà molt variat i la seva proposta i organització anirà a càrrec de qualsevol persona o entitat interessada en aquest objectiu.



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Les millors frases de Mercè Rodoreda

"Una fugida de la realitat és, sempre, un encarament de l'escriptor amb la seva realitat més profunda."               Mercè Rodoreda

Onze de setembre: Diada Nacional de Catalunya 2023

  Vine a l'acte commemoratiu de I'Onze de Setembre a Sant Vicenç dels Horts. Comptarem amb l'Orfeó Vicentí i Som Cor del Centre Catòlic, la Coral El Llessamí de la Societat Cultural La Vicentina, i de forma presencial amb la Colla de Diables Àngels Diabòlics, la Colla de Geganters i Grallers i la Colla Castellera Carallots de Sant Vicenç dels Horts. També participarà l'atleta vicentina Raquel Parrado Romero, qui lliurarà la senyera a l'alcalde. Tot seguit es farà una ballada de sardanes. 🗓️ Dilluns 11 de setembre 🕛 12 h 📍 Plaça de la Vila ℹ️ www.svh.cat

Ebooks, com prestar-los?

eBiblio Catalunya és un servei del Sistema de Lectura Pública de Catalunya que fa possible el préstec de continguts digitals a tots els usuaris amb carnet de les biblioteques públiques catalanes.  Sessió formativa sobre el nou servei avui dimecres 22 a les 18.30 h (sala d'actes) a càrrec de Carlos Vázquez, bibliotecari. Activitat gratuïta. Inscripcions obertes a la Biblioteca Municipal Les Voltes i també a través de lesvoltes@svh.cat o per telèfon 936560663.