Passa al contingut principal

Neruda: el llamado del poeta

Pocos poetas han sabido reflejar la imaginación del mundo como Pablo Neruda. Tanto en su país natal, Chile, como en toda América Latina y en muchas otras partes del mundo, su nombre y su legado se han convertido prácticamente en sinónimos de movimientos de liberación, así como del lenguaje del amor erótico. 
Neruda: el llamado del poeta, es el resultado de quince años de investigación de Mark Eisner, escritor, traductor y director de documentales. El libro describe vívidamente su vida monumental, la fuerza de sus versos y su creencia ferviente en la "obligación del poeta" de usar la poesía en beneficio de la sociedad.

Neruda: el llamado del poeta está disponible en la planta 2 de nuestra biblioteca.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Onze de setembre: Diada Nacional de Catalunya 2023

  Vine a l'acte commemoratiu de I'Onze de Setembre a Sant Vicenç dels Horts. Comptarem amb l'Orfeó Vicentí i Som Cor del Centre Catòlic, la Coral El Llessamí de la Societat Cultural La Vicentina, i de forma presencial amb la Colla de Diables Àngels Diabòlics, la Colla de Geganters i Grallers i la Colla Castellera Carallots de Sant Vicenç dels Horts. També participarà l'atleta vicentina Raquel Parrado Romero, qui lliurarà la senyera a l'alcalde. Tot seguit es farà una ballada de sardanes. 🗓️ Dilluns 11 de setembre 🕛 12 h 📍 Plaça de la Vila ℹ️ www.svh.cat

Les millors frases de Mercè Rodoreda

"Una fugida de la realitat és, sempre, un encarament de l'escriptor amb la seva realitat més profunda."               Mercè Rodoreda

Dies de tardor

Paisatges de tardor