Passa al contingut principal

Club de lectura Margarida Xirgu

La Biblioteca forma part de "Llegir el Teatre", un projecte del Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya i el TNC, amb la col.laboració d'Arola Editors, on es duen a terme cicles de clubs de lectura sobre textos teatrals que es representen al TNC.
Amb l'inici de la nova temporada, us oferim una selecció d'algunes de les obres que els membres del Club de lectura Margarida Xirgu han pogut veure al TNC i debatre. Una oportunitat per conèixer i gaudir del millor teatre. Disponibles en préstec. Organitza: Biblioteca Municipal Les Voltes. 
Comentari de l'obra en ruta camí al Teatre Nacional de Catalunya, on es veurà en escena Els jocs florals de Canprosa de Santiago Rusiñol. Divendres 19 a les 18 h, a la biblioteca. La funció del TNC començarà a les 20 h.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Onze de setembre: Diada Nacional de Catalunya 2023

  Vine a l'acte commemoratiu de I'Onze de Setembre a Sant Vicenç dels Horts. Comptarem amb l'Orfeó Vicentí i Som Cor del Centre Catòlic, la Coral El Llessamí de la Societat Cultural La Vicentina, i de forma presencial amb la Colla de Diables Àngels Diabòlics, la Colla de Geganters i Grallers i la Colla Castellera Carallots de Sant Vicenç dels Horts. També participarà l'atleta vicentina Raquel Parrado Romero, qui lliurarà la senyera a l'alcalde. Tot seguit es farà una ballada de sardanes. 🗓️ Dilluns 11 de setembre 🕛 12 h 📍 Plaça de la Vila ℹ️ www.svh.cat

Les millors frases de Mercè Rodoreda

"Una fugida de la realitat és, sempre, un encarament de l'escriptor amb la seva realitat més profunda."               Mercè Rodoreda

Joan Margarit: "Poemes d'amor"

                                                                                                          Bona sort Sort hagi qui s'estimi aquest silenci de la paraula escrita i pugui haver una amiga amb els ulls color de fusta per envellir plegats. Només basarda per aquesta filla que mai no es farà gran, tresor i runa dels marbres de la vostra joventut. Ara, el fum de la pira és als teus ulls: sort tens, doncs, d'estimar-te aquest silenci de la paraula escrita i poder haver una amiga amb els ulls color de fusta per envellir plegats.                Joan Margarit (Poemes d'amor-2013)