Passa al contingut principal

Viatgeteca: "Recursos per viatjar a baix cost i veure l'aurora boreal a Islàndia"

Com cada any, l'Espai Jove La Capella organitza un cicle de xerrades viatgeres a la Biblioteca, en què diferents persones ofereixen l'oportunitat de conèixer països llunyans a partir de les pròpies experiències i les anècdotes viscudes com a viatgers en aquests països i donen idees per preparar els nostres viatges. 

     - Dijous 25 de maig: "Recursos per viatjar a          baix cost i veure l'aurora boreal a Islàndia",        a càrrec de Verònica Peral, assessora en                mobilitat internacional, i Àlex Ferrerias. 
  
Us hi esperem!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Onze de setembre: Diada Nacional de Catalunya 2023

  Vine a l'acte commemoratiu de I'Onze de Setembre a Sant Vicenç dels Horts. Comptarem amb l'Orfeó Vicentí i Som Cor del Centre Catòlic, la Coral El Llessamí de la Societat Cultural La Vicentina, i de forma presencial amb la Colla de Diables Àngels Diabòlics, la Colla de Geganters i Grallers i la Colla Castellera Carallots de Sant Vicenç dels Horts. També participarà l'atleta vicentina Raquel Parrado Romero, qui lliurarà la senyera a l'alcalde. Tot seguit es farà una ballada de sardanes. 🗓️ Dilluns 11 de setembre 🕛 12 h 📍 Plaça de la Vila ℹ️ www.svh.cat

Les millors frases de Mercè Rodoreda

"Una fugida de la realitat és, sempre, un encarament de l'escriptor amb la seva realitat més profunda."               Mercè Rodoreda

Dies de tardor

Paisatges de tardor