Passa al contingut principal

Vegana i Catalana

Marta Castells, professora de cuina natural i saludable, ha revisat el receptari tradicional català per adaptar-lo, d'una manera senzilla i imaginativa, a una dieta vegana, de manera que aquestes receptes ens remetin, per la vista i pel gust, a la cuina de l'àvia.
Perquè no volem renunciar a les nostres conviccions, però tampoc no estem disposats a haver-nos de resignar a recordar amb nostàlgia la cuina de la nostra infantesa, la dels dies de festa, la de sempre.













Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Onze de setembre: Diada Nacional de Catalunya 2023

  Vine a l'acte commemoratiu de I'Onze de Setembre a Sant Vicenç dels Horts. Comptarem amb l'Orfeó Vicentí i Som Cor del Centre Catòlic, la Coral El Llessamí de la Societat Cultural La Vicentina, i de forma presencial amb la Colla de Diables Àngels Diabòlics, la Colla de Geganters i Grallers i la Colla Castellera Carallots de Sant Vicenç dels Horts. També participarà l'atleta vicentina Raquel Parrado Romero, qui lliurarà la senyera a l'alcalde. Tot seguit es farà una ballada de sardanes. 🗓️ Dilluns 11 de setembre 🕛 12 h 📍 Plaça de la Vila ℹ️ www.svh.cat

Les millors frases de Mercè Rodoreda

"Una fugida de la realitat és, sempre, un encarament de l'escriptor amb la seva realitat més profunda."               Mercè Rodoreda

Dies de tardor

Paisatges de tardor